.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توقف ۴۸ ساعته عبور کشتی‌های شرکت مرسک در دریای سرخ
شرکت دانمارکی مرسک اعلام کرد درپی تنش‌ها در دریای سرخ عبور کشتی‌های خود در این دریا را به مدت ۴۸ ساعت متوقف می‌کند.
توقف ۴۸ ساعته عبور کشتی‌های شرکت مرسک در دریای سرخ

شرکت دانمارکی مرسک، یکی از بزرگترین شرکت‌های کشتیرانی جهان، روز یکشنبه از تعلیق عبور کشتی‌های خود در دریای سرخ به مدت ۴۸ ساعت خبر داد.

 

براساس گزارش النشره، کشتی کانتینری دانمارکی «مرسک هانگژو» با پرچم سنگاپور که از سنگاپور عازم بندر سوئز مصر بود و قصد داشت از آنجا به بنادر اراضی اشغالی برود، هنگام عبور از تنگه باب المندب مورد حمله موشکی قرار گرفت.

 

شرکت مالک توضیح داد که به نظر نمی‌رسد کشتی در اثر حمله آسیبی ندیده باشد و توانست به ترانزیت خود به شمال ادامه دهد. این شرکت گفت که این کشتی سپس توسط چهار قایق یمنی مورد تهدید قرار گرفت.

 

اما از سویی دیگر ارتش آمریکا که حامی اصلی جنایات رژیم صهیونیستی است اعلام کرد که به قایل‌های یمنی حمله کرده که منجر به شهادت چند تن از نیروهای انصارالله شد. با وجود ادعای کشتی دانمارکی مبنی بر حمله به کشتی توسط نیروهای یمنی، تا به الان هیچ طرفی مسئولیت دو حمله به کشتی مرسک هانگژو را بر عهده نگرفته است.

 

مشخص نیست که چه طرفی به این کشتی حمله موشکی کرده است زیرا این امکان وجود دارد که ارتش آمریکا موشک‌هایی به سوی این کشتی شلیک کرده باشد. نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهد داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.